Alla inlägg under januari 2015

Av Minett Renberg - 23 januari 2015 15:27

 

En glad dag på skeppet. När vi håller på att spela minigolf.

Tre slag på sexan när vi spelar minigolf.

 

Biljardmatchen

En jämn och rolig match på skeppet och biljardmatchen var väldig jämn och roligt hade vi.

   

Väldigt stora fiskar var det och  läskiga små tänder hade dom.


Av Minett Renberg - 22 januari 2015 14:00

 

  Här är vi på jobbet och håller på att märka kläder och på den här bilden hadde jag hitat en stor skinnkavaj i den stora lådan med kläder i tunnan och så tog jag på mej den  vi tog ett kort men sen tog jag av mej den och stoppa den i tvätt tunnan för den var skiti.

Av Minett Renberg - 22 januari 2015 10:26

    

Här står jag och bakar chokladbollar på jobbet. Jag bakar med en som jobbar där i köket som heter Josefin. Vi bakar bamse goda chokladbollar och rätt så stora var dom.och goda var dom också.

  


Av Minett Renberg - 22 januari 2015 10:01

  

Jag annika och Henna for en dag till pite havsbad för att vi skulle spela minigolf där.

    

Det gick bra på den där banan när jag spelade den men man fick stå lite klurigt.

       

En stund efter vi har spelat en match så satte vi oss ner och åt en god lunch där. 

  

       

Av Minett Renberg - 17 januari 2015 13:46

 

Jag har presis läst ut min bok Ronjarövardotter det  har varit en rolig och b
ra bok och nu har jag börjat på en ny bok som heterRasmus pontus och toker.

Av Minett Renberg - 10 januari 2015 19:30

Hanna och Carolina kom förbi och vi spelade ett spel som hette callisto och spelet fick jag i julkklapp.Vi hadde rätt så roligt vi tre när vi satt där i köket.




   

Av Minett Renberg - 6 januari 2015 13:03

Idag har vi gjort klart planeringstavlan.  

Cole slaw  

 

 

Vitlök sås  


Av Minett Renberg - 2 januari 2015 16:02

[Bild]

idag var vi på promenad med Dunsa.Idag var vädret ett väldigt ruggit och rägnit och snöit väder.Vi gick på promenad och vi hadde Dunsa med oss vi travade in och hälsade på Theres och såg hennes hönor som hon har men hon var inte hemma som otur var.

 

Sen traskade vi hemm och spelade den försvunna diamanten och Minann tog hemm serien Viggoh kom 2 och Emma komm 3.

 

[Bild]

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards